29 April 2011

luahan aty

cinta…aku percaya adanya cinta…aku setia kepada cintaku…kadg2 cinta membuatku sedih tanpa arah…cinta juga hampir membuat aku hilang arah,hilang semangat untuk hidup..pabila cinta yang aku jaga..retak setelah hadirnya insan lain yag ingin merosakkan hubungan aku..perlukah adanya pihak ketiga dalam setiap hubungan..cukupla sekali aku di perbodohkan....

Mencintai itu :
Buka bagaimana kita melupakan…
Tapi bagaimana kita memaafkan….
Bukan bagaimana kita mendengar
Tapi bagaimana kita mengerti
Bukan bagaimana kita melihat..
Tapi bagaimana kita merasakan…
Bukan pula bagaimana kita melepaskan…
Tapi bagaimana kita bertahan…
Sebenarnya Cinta sejati itu adalah…
Ketika dia menyakiti
kita masih tetap peduli
ketika dia tidak peduli
kita masih mampu menunggu dan setia
Da ketika dia mencintai orang lain
kita masih dapat tersenyum dan berkata…
” Aku Turut Bahagia…..”
Kadang tanpa kita sadari
orang yang paling kita sayangi adalah
orang yang paling menyakiti hati kita…
ingat itu….

cinta itu indah….
tapi cinta tu juga seksa…
jiwa menderita…
aku masih ingat ketika dia melafazkan cinta…
oh indahnya…
kami terhanyut dengan dunia fantasi….
aku sering diberi ungkapan janji tetapi…
akhirnya…aku makn hati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan