28 April 2011

pelengkap hidup ku


aku bagai laut tk bertepi
dan tk bkarang
aku bagaikn bintang
yg tk ditemani malam

melihat dirimu
ada senyum canda dan tawa
yg mbuat aku
tak ingin pergi darimu

teringat janji
lama mu kepadaku

teringat aku teringat

teringat saat kau
masih ada dsini

temaniku sepanjang hari

bila kau pergi jauh
ingat lah aku
bilaku dsampingmu
peluk tubuhku

bila kau rindu aku
panggil nama ku
ku datang menemuimu

peluk erat jasadku
jgn lepaskan
tetaplah kau dsinie
harungi malam

kerna hanya dirimu
belahan jiwa
pelengkapku didunia


4 ulasan:

  1. adakah diri mu sebagai lirik-lirik lagu yg mengumpamakan seseorang itu kejauhan tampa teman..

    BalasPadam
  2. lagu pelengkap hidup nie mmg i ske dgr bkn je dr lgu je p dr lirik nyee jge...ia mgambr kn persaan i skrg...hehehehe

    BalasPadam
  3. be happy mary...

    BalasPadam